Радарот и системите за камери кои се поставени на предната страна го скенираат патот напред за претходните возила и пешаци кои преминуваат. AEB автоматски иницира итно сопирање за минимизирање на шансите за сериозна несреќа или намалување на неговите последици. Стандардниот AEB одговара на присуството на претходно возило преку предната камера, опционално достапна со радар, со што се додава способноста за откривање на присуство на пешаци.
Одржува поставено растојание до претходното возило, со што автоматски се намалува или зголемува брзината до претходно поставената граница. Во "stop & go" сообраќај, однапред утврденото растојание го одржува ASCC, а откако ќе застане, автоматски го рестартира моторот кога ќе се открие движење нанапред.
Кога е избрано рикверц, Rear Cross Traffic Alert помага да се идентификува и да се предупреди возачот за возилата што се приближуваат од страна.
Сензорите монтирани во задниот браник ја забележуваат близината на секое возило што е заслепено на мртов агол и активира предупредувачко светло во соодветниот ретровизор. Акустичен сигнал веднаш се огласува ако се активира трепкачот кога возило е откриено во мртвиот агол.
HAC автоматски ги држи сопирачките за да го спречи враќањето на автомобилот кога почнува од нагорнина. Опциите може да се разликуваат по региони.