Left side rear view of blue i30 n driving on the off road

Сосема новиот
i30 N.

Ме интересира моќ.

Создаден на патеката – жестоката изведба на сосема новиот i30 N е збогатена со новосоздадениот 2.0–литарски мотор со турбо напојување.

2.0 T-GDi (250КС) бензински мотор

Овој новоразвиен 2.0-литарски турбо-мотор, со четири цилиндри и директно вбризгување,пренесува брза реакцијаи богат вртежен момент, поддржано со функција за зголемено засилување, со кое привремено се зголемува вртежниот момент за 8%. I30 N вклучува погон на предните тркала и 6-брзинска мануелна трансмисија со посилни запчаници исинхронизирачки прстен, изработен од јаглерод и цврста спојка. Овие подобрени внатрешни делови се создадени за да ја издржат високата изведба на N-моторот со поголема моќност. Краткиот пат на менувањето помага при брзо менување на брзината, па така можете да го почувствувате чувството..


Макс.
Моќност
254.0 КС
Макс. Вртежен момент
353.0 Nm

Макс.
Моќност
279.0 КС
Макс. Вртежен момент
353.0 Nm

2.0 T-GDi (275КС) бензински мотор

Овој новоразвиен 2.0-литарски турбо-мотор, со четири цилиндри и директно вбризгување,пренесува брза реакцијаи богат вртежен момент, поддржано со функција за зголемено засилување, со кое привремено се зголемува вртежниот момент за 8%. I30 N вклучува погон на предните тркала и 6-брзинска мануелна трансмисија со посилни запчаници и синхронизирачки прстен изработен од јаглерод и цврста спојка. Овие подобрени внатрешни делови се создадени за да ја издржат високата изведба на N-моторот со поголема моќност. Краткиот пат на менувањето помага при брзо менување на брзината, па така можете да го почувствувате чувството.

  • N-тракција и
    контрола на стабилност.

    Сопствено развиена, N-тракцијата и контролата на стабилност се како добар копилот, помагајќи кога е потребно,
    а инаку секогаш тивки, никогаш нема да ја вознемири Вашата забава, дури ќе направи да одите побрзо. Доколку сакате,
    може да биде комплетно исклучена за максимално чувство на тркачка патека.

    N Traction and stability control
  • N-диференцијал за сечење
    на свиоци

    Одлично изведени свиоци за максимална забава – i30 N е извонреден во свиоците со карактеристики како
    N-диференцијалотзасечење на свиоци (диференцијал за електронска контола на пролизгување). Специјално дизајниран и
    инжениран од Hyundai за да обезбеди единствено чувство на сечење на свиоци, дури и во најпредизвикувачките свиоци, овој
    диференцијал одржува максимална забава и стабилност додека сопирате, и кога влегувате и излегувате од свиоци.
    Дозволува тркалата да вртат со различни брзини со нанесување различна количина на вртежен момент на нив, намалувајќи гo
    пролизгувањето на тркалата и минимизирање на недоволно управување во свиоци.

    N Corner carving differential
  • Систем на активни променливи
    издувни
    отвори

    Зголемете го звукот. Променливите издувни отвори Ви дозволуваат да изберете различно ниво на звук од издувните отвори – релативно
    повлечен во нормален стил, поактивен во спортски стил, до грмеж кој распукува во N-стил со
    додадени детонации, како рели-автомобил при брзи промени.

    Forward Collision-avoidance Assist

Систем за контрола
со N- перформанси

Насмевнувајте се почесто со секој поминат километар – со само едно копче, системот за контрола со N-насмевка Ви нуди
избор помеѓу пет различни стила на возење, за секое Ваше расположение. Различните стилови го менуваат
карактерот на возилото, подесувајќи ги параметрите на моторот, придушувачите, електронската контрола на стабилност (ESC) на возилото,
N-системот за свиоци, звукот на моторот, управувањето и Системот за ублажен пренос на брзината (Rev matching).

normal mode of n grin control systemSport mode of n grin control system N mode of n grin control system N custom mode of n grin control systemEco mode of n grin control system
powertrain settings, chassis setting, engine response, rev matching, n corner carving differential, exhaust sound, electronic controlled suspenstion (ECS), steering, electronic stability control (ESC)
    Исклучено Еко Normal Sport Sport+
Регулирање на погон Реакција на моторот          
Систем за ублажен пренос на брзината          
N-диференцијал за сечење на свиоците          
Звук на издувни отвори          
Регулирање на
шасија
Електронска контрола на суспензија (ECS)          
Управување          
Електронска контрола на стабилност (ESC)          
normal mode of n grin control system
Normal
powertrain settings, chassis setting, engine response, rev matching, n corner carving differential, exhaust sound, electronic controlled suspenstion (ECS), steering, electronic stability control (ESC)
  Исклучено Еко Normal Sport Sport+
Регулирање на погон
Реакција на моторот          
Систем за ублажен пренос на брзината          
N-диференцијал за сечење на свиоците          
Звук на издувни отвори          
Регулирање на шасија
Електронска контрола на суспензија (ECS)          
Управување          
Електронска контрола на стабилност (ESC))          
Sport mode of n grin control system
Sport
powertrain settings, chassis setting, engine response, rev matching, n corner carving differential, exhaust sound, electronic controlled suspenstion (ECS), steering, electronic stability control (ESC)
  Исклучено Еко Normal Sport Sport+
Регулирање на погон
Реакција на моторот          
Систем за ублажен пренос на брзината          
N-диференцијал за сечење на свиоците          
Звук на издувни отвори          
Регулирање на шасија
Електронска контрола на суспензија (ECS)          
Управување          
Електронска контрола на стабилност (ESC)          
N mode of n grin control system
N
powertrain settings, chassis setting, engine response, rev matching, n corner carving differential, exhaust sound, electronic controlled suspenstion (ECS), steering, electronic stability control (ESC)
  Исклучено Еко Normal Sport Sport+
Регулирање на погон
Реакција на моторот          
Систем за ублажен пренос на брзината          
N-диференцијал за сечење на свиоците          
Звук на издувни отвори          
Регулирање на шасија
Електронска контрола на суспензија (ECS)          
Управување          
Електронска контрола на стабилност (ESC)          
N custom mode of n grin control system
N Custom
powertrain settings, chassis setting, engine response, rev matching, n corner carving differential, exhaust sound, electronic controlled suspenstion (ECS), steering, electronic stability control (ESC)
  Исклучено Еко Normal Sport Sport+
Регулирање на погон
Реакција на моторот          
Систем за ублажен пренос на брзината          
N-диференцијал за сечење на свиоците          
Звук на издувни отвори          
Регулирање на шасија
Електронска контрола на суспензија (ECS)          
Управување          
Електронска контрола на стабилност (ESC)          
Eco mode of n grin control system
Еко
powertrain settings, chassis setting, engine response, rev matching, n corner carving differential, exhaust sound, electronic controlled suspenstion (ECS), steering, electronic stability control (ESC)
  Исклучено Еко Normal Sport Sport+
Регулирање на погон
Реакција на моторот          
Систем за ублажен пренос на брзината          
N-диференцијал за сечење на свиоците          
Звук на издувни отвори          
Регулирање на шасија
Електронска контрола на суспензија (ECS)          
Управување          
Електронска контрола на стабилност (ESC)          
Launch control

Контрола на стартот

Системот за контрола на стартот Ви нуди максимална тракција за најбрз можен старт. Го контролира возилото за да го намали пролизгувањето или вртењето на тркалата при нагло забрзување од појдовна точка, помагајќи Ви да го стартуватевозилото како вистински професионален тркач.
Rev-matching

Систем за ублажен пренос на брзината

Вклучете го преку копчето на управувачот, за да ги уживате најбрзите и најфинитевраќања на брзината, без разлика дали сте на кружна патека или предизвикувачки планински пат. Системот за ублажен пренос на брзината(Rev matching) ја синхронизира брзината на моторот со брзината на вретеното,внесена за наредниот степен брзина за време на процесот на менување, намалувајќи ја дотраеноста и зголемувајќи ја трајноста.
Page sharing
notice close