Kappa 1.6 Atkinson GDi моторот обезбедува поголема ефикасност на горивото со максимална моќност од 105 КС при 5.700 вртежи во минута и максимален вртежен момент од 15.0 kg ∙ m при 4000 вртежи во минута.
Хибриден Електричен мотор
Хибридниот електричен мотор ефикасно генерира максимална моќност од 43,5 КС и 170 Nm максимален вртежен момент.
Оптимизирано работење на моторите
01
Старт - Електричен мотор (EV режим)
IONIQ хибрид работи само со електричен мотор
што резултира со нула потрошувачка на гориво.
02
Ниска брзина - Електричен мотор (EV режим)
IONIQ хибрид работи само со електричен мотор што резултира со нула потрошувачка на гориво.
03
Забрзување - мотор и електричен мотор
Kappa 1.6 GDi моторот стартува автоматски и електричниот мотор
придонесува моќност за ефикасно користење на горивото.
04
Забрзување и нагорнини - мотор и електричен мотор
Kappa 1.6 GDi моторот стартува автоматски и електричниот мотор
придонесува моќност за ефикасно користење на горивото.
05
Постојано возење – мотор
IONIQ работи само со моторот кога патува
постојано на средни до големи брзини.
06
Забрзување и спуштање - надополнување
Моторот е исклучен и кинетичката енергија со помош на сопирачките е претворена во електрична енергија за полнење на батеријата.
07
Стоп - задржување на моторот
Кога возилото не е во движење,
и моторот и електричниот мотор автоматски запираат.
Елегантен профил
Елегантниот профил на IONIQ и страничните рабови ја минимизираат отпорноста на воздухот.
Тројнослојна плоча за изолација
Подобро ја блокира бучавата на моторот до кабината (PET + TPE + PU)
Оптимизација на таблата со панели
Диференцирана дебелина за секоја плоча за да се намали N.V.H. нивоа.