Left side front view of red kona driving on the road

Сосема нова
Hyundai KONA

Исклучителна моќ и перформанси

Перформанси

1.0 T-GDI бензински мотор

За поекономична мобилност, можете да го изберете намалениот 1.0-литарски T-GDI 3-цилиндричен турбо бензински мотор со 120 КС (88 kW) и вртежен момент 17,5 кг · м. Уживајте во подобрената ефикасност на горивото со помош на електронски управуван отпаден погонски активатор кој ги намалува загубите во пумпата, како и подобрување на одговорот на гасот и нискиот вртежен момент. Инјекторот GDI, под притисок до просек од 200 бари, обезбедува чисто согорување и ја подобрува економичноста на горивото и емисиите. Моторот се нуди со погон на предните тркала и 6-брзински мануелен менувач.


Макс.
Моќност
120.0 КС
Макс. Вртежен момент
17.5 кг·м

1.6 T-GDI бензински мотор

За одлични перформанси, Kona 1.6 турбо моторот ќе ве однесе од 0 до 100 за помалку од 8 секунди. Развиен од Hyundai Motor, намален 1.6 T-GDI четири цилиндричен турбо бензински мотор со изведба од 177 КС (130 kW) и вртежен момент од 27.0 kg · m, Ви дава моќ и корист за лесно да се справи со градските улици и руралните патишта. Тој доаѓа во комбинација со ново развиениот, компактен погон на четири тркала и со 7-брзински менувач со двојна спојка.


Макс.
Моќност
177.0 КС
Макс. Вртежен момент
27.0 кг·м

1.6 CRDI дизел мотор

Во рамките на една година од лансирањето, линијата на мотори на KONA ќе се прошири со додавање на ново-развиен, и високо ефикасен 1.6-литарски четирицилиндричен дизел-мотор со турбополнач, достапен со две излезни моќности. * НАСКОРО ВО 2018
1.6 CRDI diesel engine
6-speed manual transmission

6-брзински мануелен менувач

6-брзинскиот менувач на Kona е оптимизиран за поголема ефикасност на горивото. Тој е поврзан со 1.0-литарскиот T-GDI 3-цилиндричен турбо бензински мотор и погон на предните тркала.
7-speed dual-clutch transmission

7-брзински менувач со двојна спојка

Преносот со двојна спојка на Kona со 7 брзини ја комбинира ефикасноста на горивото и возењето на рачниот менувач со практичноста на автоматскиот менувач. Достапни се два режими на возење: нормално и спортско. Во спортскиот режим има различен модел на промена, при што брзините се одржуваат подолго пред да се префрлат.
Page sharing
notice close